Co je online marketing ?
Online marketing, také nazývaný jako digitální marketing, je proces, který využívá síť a internetem propojené služby k propagaci firmy a její webové prezentace. Pod online marketing se dokáže schovat velké množství jednotlivých disciplín – například SMM – Social Media Marketing, SEM – Search Engine marketing a v neposlední řadě také často skloňované, či téměř magické SEO – Search Engine Optimalization. Důležité ovšem je, že námi uděláný online marketing přináší téměř hmatatelné výsledky – jsme ve světě jedniček a nul – proto ty výsledky nebudou hmatatelné nikdy.
Věděli jste, že například statistický server Statista.com jasně dokazuje, že moderní přístupy v online prostředí jsou pro firmy značně přínosnější, než offline a zastaralé online marketingové kampaně ?
Pokud chcete být moderní firma a zároveň šetřit prostředky na propagaci firmy, měli byste uvažovat o tom, že si s námi domluvíte schůzku a probereme to, jak efektivně vést online marketingové kampaně.
Čtěte dále a dozvíte se, jak to děláme …
Krok jedna: Analýza
- Jako u všech našich služeb začínáme analýzou současného stavu – v tomto případě jak využíváte online marketing a zda vůbec
- Pro Online marketing je velmi důlěžitá analýza Vašich webových stránek – provádíme proto audit kvality webu, analýzu On-page faktorů a audit portfolia odkazů
- Analýza firemních příležitostí – například máte vytvořenou spoustu obsahu, ale nedávate ho na odiv potencionálním zákazníkům ?
- Jak si vedete v rámci Vaší firmy ve srovnání s konkurencí – aneb jste na první stránce Seznamu a Googlu s Vašimi produkty ?
- Jste správně zacíleni ? Máte vytvořené správné profily Vašich kupujících a odpovídá tomu argumentace ?
- Je Vaše značka již dostatečně známá ? Stala se synonymem pro Váš produkt ?
Krok dva: Návrh
Navrhneme Vám online marketingový mix, který nebude jen prázdnou prezentací toho, co dokážeme – na základě dat získaných z prvního kroku navrhneme a předem propočteme jaké budou náklady na online marketingovou kampaň a jak dosáhneme Vámi požadovaných přínosů – naším cílem je totiž Vaše požadavky splnit …
- Návrh rozdělení hodin v rámci naší práce
- Představení toho, jak budeme kampaň vést
- Propočet přínosů – objednávek, leadů, posílení brandu, rozšíření dealerské sítě, atp.
- Část pro Vaše připomínky
- Vytvoření finálního návrhu – hezky bod, po bodu
Krok tři: Řešení a reporting
Jistě si dokážete představit, že online kampaně se dají vést mnoha způsoby, s rozdílnými rozpočty a mají splnit cíle, které mohou být pro každou firmu rozdílné – a proto je řešení vždy sestavené na míru – Vám. A stejně jako oblek na míru sedí nejlépe, konfekce sedne každému – chápete, kam tím míříme …