Marketingová agentura Rozjet Podnikání

O agentuře

Snažíme se vždy najít WIN-WIN rešení pro obě strany,  ať už má vaše firma omezený, nebo velkorysý rozpočet – víme totiž, že díky naší práci se z omezených marketingových rozpočtů stávají rozpočty velkorysejší a z velkorysých rozpočtů rozpočtů máme přirozeně radost.
Zaměřujeme se na potřeby, které mají naši klienti a hledáme pro ně indiduální řešení. Ať chcete optimalizovat stránky pro vyhledávače, vytvořit nový web, vytvořit CI, vytvořit 3D animaci, sepsat koncept a poté uvést v život obsahový marketing, tak věřte, že zde se ke každému požadavku stavíme čelem a vždy se snažéme vytvořit  řešení na míru.

Slovo dalo slovo a po zkušenostech s působením v různých zaměstnáních a na volné noze jsme se rozhodli vyjít se svou kůži na trh.
Spojuje nás bývalá, ale i současná spolupráce nad jednotlivými projekty. No a pak jsme začali chodit na pivo a tam tahle idea vznikla.
Před startem každého projektu si děláme interní audit, abychom zjistili jeho životaschopnost. Nechceme se zařadit po boku agentur, které vysávají zdroje potřebné pro rozjezd podnikání.
Nestává se to často, ale občas nové projekty odmítáme kvůli této morální zodpovědnosti. Neplánujeme na tom nic měnit.

Jak pracujeme?

Jestli jste už viděli stránky jiných agentur, tak tohle už jste četli – začínáme analýzou stávajícího stavu. Poté je potřeba popsat cíle daného projektu – má například bannerová reklama fungovat jen pro branding/informovat a směřovat na kontaktní stránku, či má mít jasný prodejní náboj ? Máte očekávání, co vám daná kampaň má přinést? To vše si vyjasníme během následujících tří kroků:

První schůzka

Zaprvé se podíváme na současný stav vašich marketingových aktivit – vyslechneme vaše přání a očekávání.

Návrh řešení

Vytvoříme komplexní analýzu toho jak daný požadavek efektivně vyřešit s přihlédnutím na vynaložené prostředky.

Implementace

A teď hurá do práce – můžete nám i koukat pod prsty po celou dobu projektu, protože budete mít přístupná data a reporty z marketingových aktivit

Náš tým

  • Daniel Lebduška SEO, SMM, SEM specialista

  • Michal Coufal Hlavní kreativní síla

  • Aleš Pokora kodér, webmaster

  • Anna Lebdušková copywriter

 

Kdybych měl posledních pět dolarů, tak tři z nich věnuji na reklamu.

Henry Ford

 

+ projektů dokončeno
projekty maximálně na jednoho konzultanta
tisíc Kč – takové měsíční budgety spravujeme v rámci PPC
hrnků kafe denně (nejméně)