Offline marketing

On to tak nějak vypovídá název – offline marketing zahrnuje marketingové metody, které jsou prováděny mimo internet. Ačkoliv se metody offline marketingu vyvinuly s vývojem technologií,tak zůstávají víceméně stejné – reklama v novinách a magazínech, účast na výstavách a veletrzích, outdoorová reklama – zastávky, polepy, billboardy, sponzoring, spojenecká partnerství a další staré i nové možnosti jak zasáhnout cílovou skupinu.

Všechny tyto aktivity mají za cíl jednu věc – učinit podnikání populární mezi fanoušky a zákazníky. Koncept offlinového marketingu je aplikovatelný pro komerční i nekomerční společnosti a globálně prodávané produkty. Tradiční – offline – marketing pomáhá zvyšovat popularitu značky, prodej produktů, získávání výnosů, maximalizaci zisku a zaslepení díry mezi producenty služby a jejími konečnými přijemci – zákazníky.

Jednoduchý návod jak plánovat offline marketing

Jednoduchý návod jak plánovat offline marketing

Výhody offline marketingu:

  • Více prodejů: Je dokázáno, že dobře provedený offline marketing masivně zvyšuje možnost provedení nákupu.
  • Mnoho cest k úspěchu: V rámci offline marketingu není jen jedna metoda, která by jasně dláždila cestu k úspěchu. Proto pro každou firmu připravujeme na míru vytvořený mix jak zasáhnout potenciální zakazníky bez připojení k internetu – TV reklamy, direct mailing, billboardy a mnoho dalších.

Nevýhody offline marketingu:

  • Vysoké náklady: Celkové náklady na kampaň se mohou vyšplhat do velké výše. Proto je lěpší pro meněí podniky začít s malou, či žádnou offline kampaní – příklad malé kampaně může být nápad přetavený do guerillové kampaně – ty totiž fungují velice dobře.
  • Časová náročnost: Než uvedeme do chodu celou offline kampaň musíme počítat s určitou dobou na přípravu. Například nemůžete očekávat, že v rámci offline kampaně zadáte rychle nějakou novinku. Direct mailing, plakáty a spoty do rádia zaberou čas na vytvoření a distribuci.
  • Hůře měřitelné: Dalším záporem je špatná měřitelnost offline marketingových kampaní. Analytika a celková cena/přínosy se tak hůře počítá a vyhodnocuje.

Internet změnil marketing jako nic jiného předtím – nicméně se zdá, že mnohé firmy význam online marketingu přeceňuji. Podle statistiky připojenosti k internetu je 78% populace připojeno a téměř 70% lidí používá Facebook, nicméně nám to pro Českou republiku nechává přes 2 miliony lidí – především starší ročníky, které musíme oslovit jednou z offline marketingových aktvit. Toto nám na offline aktivity nechává opravdu velkou část populace.

Super, že ?
Z našeho marketingového menu máme co nabídnout každé firmě – od vytvoření nového webu, po plný marketingový servis. Co to bude pro Vás ?
VYBERTE SI Z NAŠEHO MENU


Zaujali jsme Vás ?

Nejlepší způsob jak navázat efektivní spolupráci je vyplnit tento kontaktní formulář a napsat do něj nějakou představu, co bychom měli dělat, jak intenzivně a co od naší práce očekáváte. Můžete nám ale napsat i jen tak, s dotazem, či požadavkem o radu - rádi zdarma odpovíme.

A samosebou slibujeme, že se ozveme jakmile to bude možné.